SIKÇA SORULAN SORULAR
TESLİMAT VE İADE KURALLARI
Siparişimi nasıl takip edebilirim?
Sipariş takibinizi web sitemizden ‘kargo takip’ sekmesinden kolaylıkla yapabilirsiniz.
Siparişim ne zaman kargoya verilir?
Sipariş tarihinden itibaren en geç beş iş (5) gününde ürününüz kargoya verilmektedir.
Siparişim kargoya verildiğinde nasıl bilgilendirileceğim?
Siparişiniz depomuzdan çıktığında tarafınıza bilgilendirme SMS’i iletilecektir. (Sisteme girmiş olduğunuz telefon numarasının doğruluğunu kontrol etmenizi tavsiye ederiz.)
Kapıda ödemeli siparişlerde teslim alma zorunluluğu var mı? Teslim almazsam ne olur?
Kapıda ödemeli siparişlerde suistimalleri engellemek adına teslim alma zorunluluğu bulunmaktadır. Teslim alınmaması durumunda, kargo ücreti alıcının sorumluluğundadır.
Sipariş adresimde bulunmazsam ne olur? Kargomu nasıl alabilirim?
Sipariş adresinde bulunmamanız durumunda, paketiniz en yakın kargo şubesine teslim edilmektedir. Tarafınıza SMS ile gönderilen takip numarasını kullanarak dilerseniz bizimle ya da direkt kargo şirketiyle iletişim kurarak kargonuzu nereden teslim alabileceğinizi öğrenebilirsiniz.
İADE NASIL YAPABİLİRİM?
Ürün iadesi yapmak istersem, para iadem ne zaman yapılır?
Ürününüzü iade etmek isterseniz, iade talebinde bulunmanız halinde, iadeniz tarafımıza ulaştıktan sonra gerekli kontrollerin ardından para iadeniz, ödeme yapmış olduğunuz banka hesabınıza 3-14 iş günü içerisinde aktarılacaktır.
İade talebinde bulunmak için nasıl iletişime geçebilirim?
Tüm iade talepleriniz için iletişim kanallarımızdan bize ulaşabilirsiniz.
İADE VE DEĞİŞİM POLİTİKAMIZ
Bedeni uymayan, hasarlı veya hatalı gelen ürünlerin değişimi nasıl yapılır?
Bedeni uymayan, hasarlı veya hatalı gelen ürünlerin değişim sürecinde memnuniyetle yardımcı olmaktayız.
Tüm iade ve değişim talepleriniz için iletişim kanallarımızdan bize ulaşabilirsiniz.
Hangi durumlarda iade ve değişim kabul edilmiyor?
İade politikamız ve mesafeli satış sözleşmesinde belirttiğimiz üzere belirli koşullarda iade ve değişim kabul etmemekteyiz. Bu kapsamda: kişisel hijyen kapsamında olup kullanılmış, yıkanmış, ambalajına zarar görmüş ürünlerin iade ve değişimi sağlanamamaktadır.
HİZMETLERİMİZ
Yurt dışına sipariş gönderiyor musunuz?
Şu an için sadece yurt içine hizmet sağlamaktayız. Diğer ülkelere hizmetlerimiz üzerinde çalışmalarımız devam etmektedir. Konuyla ilgili bizleri takipte kalmanızı öneririz.
Fiziki mağazanız var mı? Siparişimi nasıl verebilirim?
1. Showroomumuz bulunmaktadır ve ürünlerimizi yerinde inceleme fırsatı sunmaktayız. Showroomumuzu ziyaret etmek için aşağıdaki bağlantıyı kullanabilirsiniz: (Yol Tarifi).
Hafta içi: 09:00 18:00 -- Hafta Sonu 10:00 18:00 Saatlerinde Showroomumuz hizmete açıktır.
2. Mağazamız bulunmaktadır ve ürünlerimizi yerinde inceleme fırsatı sunmaktayız. Mağazamızı ziyaret etmek için aşağıdaki bağlantıyı kullanabilirsiniz: (Yol Tarifi).
Hafta içi: 09:00 18:00 -- Hafta Sonu 10:00 18:00 Saatlerinde Mağazamız hizmete açıktır.
Ayrıca, web sitemiz üzerinden de kolayca sipariş verebilirsiniz.
Herhangi bir sorunuz olursa, size yardımcı olmaktan memnuniyet duyarız.
Deneyerek, görerek satın almak isteyen müşterilerimizi Mağazamıza bekleriz.
Caferağa Mah. Telalzade Sok. No:19 Kadıköy/İstanbul
Mesai Saatlerimiz:
Hafta İçi: 09:00 - 18:00
Hafta Sonu : 10:00 - 18:00

Deneyerek, görerek satın almak isteyen müşterilerimizi Showroom'umuza bekleriz.
İçerenköy Mah. İspirli Canip Sok. No:28/B Ataşehir/İstanbul
Mesai Saatlerimiz:
Hafta İçi: 09:00 - 18:00
Hafta Sonu : 10:00 - 18:00
